Tatacara pembelian atas talian di Fabuluos Loft

Untuk mendapatkan barangan impian anda di Fabulous Loft ni, mudah! Sila ikuti langkah-langkah seperti di bawah:

Sertakan butiran korang macam ni dan paste dalam emel fabloft@yahoo.com
*Nama:
*Alamat:
*Emel korang:

Barang/kuantiti:
Cara penghantaran (pilih): Pos Laju/ Pos Ekspress
*Semua pos akan dilakukan setiap hari Jumaat/Isnin. Harga barang TIDAK termasuk harga pos ye!

Cara pembayaran: ATM/ Cash Deposit / Online transfer
CIMB 1103 002 3349 527
Naomi anak Andrew Baling

Terima Kasih daun keladi... :)

Monday, 2 May 2011

I'm in L.O.V.E wit COACH v2

Pantang sungguh tengok Coach baru sure nak usha! Ni version 2 punya stok. Marila cuci mata dan beli dengan harga berpatutan :)

1. Pinky sling / wrist beg! Kepada yang minat gila dengan kaler pink, beg ni amat sesuai untuk anda. Kecik tapi comel. Muat la kalo nak isi segala harta karun wanita. Kalo macam aku muat la E72,BB, wallet,kunci torliew,coin pouch berisi perfume,lip gloss,lipstick,vicks etc. the list goes on and on...Selling price : RM 60


PINK MARC JACOBS
 Front view
 Back View
 Tali Panjang
 Panjang tu la tali tu. Very the Chick!

2. Yang ni especially untuk wanita bekerjaya. Besar beg ni sangat sesuai bawak pegi miting. Disamping berbangga dengan jenama Marc Jacobs, dalam ni bole isi segala macam bagai! Pen, calculator, note book, Ipad etc. Besar dan compartment dia pelbagai. Selling price : RM 100 - Coffee

MARC JACOBS WORKWEAR



3. Ini pulak my all-time fav - Coach. Satu corak tapi ada 3 warna. Selling price : RM 80. Kualiti terbaek. aku suka material dia, nampak sangat mahal. nak kasi pegang dan rasa xbole lak dlm ni. hehehe..tapi gerenti bli yang ni puas ati. Alah membeli, menang memakai senah oi!


C1 - RM 70
AVAILABLE 

 C2 - RM 70
AVAILABLE

C3 - RM 70
AVAILABLE

CLOSE-UP (tgk material dia, cantek kan?)

let us be vogue together - fabulousloft

No comments:

Post a Comment