Tatacara pembelian atas talian di Fabuluos Loft

Untuk mendapatkan barangan impian anda di Fabulous Loft ni, mudah! Sila ikuti langkah-langkah seperti di bawah:

Sertakan butiran korang macam ni dan paste dalam emel fabloft@yahoo.com
*Nama:
*Alamat:
*Emel korang:

Barang/kuantiti:
Cara penghantaran (pilih): Pos Laju/ Pos Ekspress
*Semua pos akan dilakukan setiap hari Jumaat/Isnin. Harga barang TIDAK termasuk harga pos ye!

Cara pembayaran: ATM/ Cash Deposit / Online transfer
CIMB 1103 002 3349 527
Naomi anak Andrew Baling

Terima Kasih daun keladi... :)

Monday 2 May 2011

I'm in L.O.V.E wit COACH

Hola! Aku baru nak berjinak-jinak arnab dengan bisnes online ni. Thankx to Madey yang telah tolong buat blog ni untuk aku. Hehehe. Aku ni suka giler dengan handbags especially jenama Coach. So aku nak share kegilaan dan kesukaan aku dengan kawan-kawan sume. Selain jual, aku sendiri pakai beg-beg ni ke opis, kalah Mak Datin nyah sampai menimbulkan cemburu di hati mereka!!! Hahaha! Kualiti ok, harga pun ok setanding dengan kualitinya. Jadi, sila cuci mata dan segala pertanyaan boleh la tanya aku melalui emel fabloft@yahoo.com atau call 0168607601. Happy shopping girls!

SO PINK - RM60
sold out

SO BROWN - RM 60
sold out

BLUE - RM60
sold out

SO RED - RM60
sold out

POPPY BLACK - RM60
sold out
POPPY PINK - RM60
sold out
SO BROWN - RM60
sold out
 BROWN - RM 60
sold out
BROWNY COOKIES - RM 90
sold out

'let us be vogue together' - fabulousloft

No comments:

Post a Comment